Události v Studio Prám

18:00 vernisáž výstavy Celé Třešňové údolí je bílé a zelené – samé květy a tráva. Prostřednictvím snových obrazů objevujeme, co bylo dávno ztracené. Často si pamatujeme jen dojem, který se snažíme reprodukovat, naplnit, nebo jen letmo zachytit. Proč jsou úplně první vzpomínky tolik intenzivní? Ester Knapová vytváří atlas imaginárních krajin, v němž lze donekonečna listovat, […]

Celé Třešňové údolí je bílé a zelené – samé květy a tráva. Prostřednictvím snových obrazů objevujeme, co bylo dávno ztracené. Často si pamatujeme jen dojem, který se snažíme reprodukovat, naplnit, nebo jen letmo zachytit. Proč jsou úplně první vzpomínky tolik intenzivní? Ester Knapová vytváří atlas imaginárních krajin, v němž lze donekonečna listovat, navracet se a […]

Celé Třešňové údolí je bílé a zelené – samé květy a tráva. Prostřednictvím snových obrazů objevujeme, co bylo dávno ztracené. Často si pamatujeme jen dojem, který se snažíme reprodukovat, naplnit, nebo jen letmo zachytit. Proč jsou úplně první vzpomínky tolik intenzivní? Ester Knapová vytváří atlas imaginárních krajin, v němž lze donekonečna listovat, navracet se a […]

Celé Třešňové údolí je bílé a zelené – samé květy a tráva. Prostřednictvím snových obrazů objevujeme, co bylo dávno ztracené. Často si pamatujeme jen dojem, který se snažíme reprodukovat, naplnit, nebo jen letmo zachytit. Proč jsou úplně první vzpomínky tolik intenzivní? Ester Knapová vytváří atlas imaginárních krajin, v němž lze donekonečna listovat, navracet se a […]

Celé Třešňové údolí je bílé a zelené – samé květy a tráva. Prostřednictvím snových obrazů objevujeme, co bylo dávno ztracené. Často si pamatujeme jen dojem, který se snažíme reprodukovat, naplnit, nebo jen letmo zachytit. Proč jsou úplně první vzpomínky tolik intenzivní? Ester Knapová vytváří atlas imaginárních krajin, v němž lze donekonečna listovat, navracet se a […]

Celé Třešňové údolí je bílé a zelené – samé květy a tráva. Prostřednictvím snových obrazů objevujeme, co bylo dávno ztracené. Často si pamatujeme jen dojem, který se snažíme reprodukovat, naplnit, nebo jen letmo zachytit. Proč jsou úplně první vzpomínky tolik intenzivní? Ester Knapová vytváří atlas imaginárních krajin, v němž lze donekonečna listovat, navracet se a […]

reklama
reklama
reklama